شهین علی پور
سمت: مسئول دفتر توسعه آموزش (EDO)
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد پرستاری
عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی
درمانی خوی
شرح وظایف:
-
بررسی وضعیت موجود، تبیین کمیت و کیفیت آموزش و تعیین نقاط قابل بهبود
-
تبیین ویژگی ها و اهداف آموزشی بر اساس استانداردهای موجود و انتظارات اعضای
هیئت علمی و فراگیران
-
تدوین و اجرای
برنامه های توانمندسازی اعضای هیئت علمی منطبق با نیازسنجی و الزامات مشخص شده در
هماهنگی با معاون آموزشی و پژوهشی
-
نظارت مستمر
بر فرآیند آموزش فراگیران در عرصه بالینی و اجرای برنامه های بهبود مستمر کیفیت در
این حوزه
-
تدوین و ارائه
محتوای آموزشی در زمینه مقررات، آیین نامه های موجود، اخلاق حرفه ای، منشور حقوق
بیمار، تضمین کیفیت و بهبود ایمنی برای فراگیران
-
تعامل و جلب
مشارکت فعال اساتید، روسای بخش ها و فراگیران جهت ارتقای آموزش
-
مشارکت در جلسات
حوزه آموزش و جلسات مشترک در مرکز آموزشی درمانی
-
پیگیری سایر
امور محوله از طرف معاون آموزشی و پژوهشی مرکز
راحله قهرمانی پور
سمت: کارشناس کتابداری و اطلاع رسانی
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی
شرح وظایف:
-
تدوین فرآیندها و تهیه دستورالعمل های لازم جهت استفاده از منابع و کتب
-
انجام مکاتبات لازم مربوط به امور کتابخانه
-
تهیه راهنماهای آموزشی مورد نیاز جهت هدایت مراجعان در استفاده بهینه از منابع
رایانه ای و امکانات موجود
-
احصاء نیازهای اطلاعاتی جامعه تحت پوشش کتابخانه با توجه به حوزه های فعالیت و
رشته های آموزشی
-
ارتباط با اساتید، فراگیران و نیاز سنجی جهت تهیه منابع و تعیین اولویت ها در
چهار چوب اهداف آموزشی
-
سفارش و خرید منابع تخصصی از طریق برقراری ارتباطات با ناشران، فروشندگان،
کارگزاران و شرکت در نمایشگاه های کتاب
-
پیگیری تهیه نرم افزار کتابخانه دیجیتال و همچنین منابع الکترونیکی لاتین جهت
تجهیز کتابخانه
-
نظارت بر حسن استفاده از قرائت خانه و سایت کامپیوتری
-
برگزاری مسابقات کتابخوانی بین فراگیران و کارکنان مرکز
-
پیگیری سایر
امور محوله از طرف معاون آموزشی و پژوهشی مرکز
راحله قهرمانی پور
سمت: کارشناس آموزش
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی
شرح وظایف:
-
ثبت و پایش حضور فراگیران و تدوین گزارش مربوطه
-
همکاری و مشارکت در تدوین محتواهای آموزشی
-
ساخت مهر (درخواست مکتوب توسط پزشک و درخواست اتوماسیون وارسال فرم به حراست)
-
نیازسنجی و برگزاری کارگاه های مورد نیاز فراگیران
-
برگزاری جلسات توجیهی فراگیران در بدو ورود به مرکز
-
توزیع و تکمیل فرم ارزشیابی اعضای هئیت علمی و مربیان توسط فراگیران
-
توزیع و تکمیل فرم های ارزشیابی وضعیت خدمات آموزشی، رفاهی و . . .
-
پاسخگویی به ارباب رجوع در حوزه آموزشی
-
پیگیری سایر
امور محوله از طرف معاون آموزشی و پژوهشی مرکز